Gammelt VVS-firma fik moderne telefoniløsning fra TD-K

 

Der er løbet meget vand i rørene siden Peter Jørgensen i 1853 grundlagde VVS-firmaet V. Jørgensen. I dag drives virksomheden af brødrene Peter og Erik Jørgensen, som er sjette generation i familieforetagendet. V. Jørgensen udfører blikkenslager- og VVS-opgaver for private, virksomheder og institutioner. 

Foto tilhører V. Jørgensen.

Foto tilhører V. Jørgensen.

På forkant med den teknologiske udvikling

V. Jørgensen er en af Næstveds ældste VVS-firmaer, og om få år kan virksomheden fejre 170-års jubilæum. Ifølge Peter og Erik Jørgensen er en af årsagerne til, at familievirksomheden stadig eksisterer, at man har været på forkant med udviklingen. Derfor var det også vigtigt for Peter og Erik Jørgensen at få optimeret og moderniseret virksomhedens telefoni. V. Jørgensen har gennem en lang årrække haft et godt og stabilt samarbejde med TD-K, hvorfor vi var den foretrukne leverandør til opgaven.

Én løsning til det hele

V. Jørgensen ønskede en driftssikker telefoniløsning, som kunne varetage den daglige kommunikation for virksomhedens 21 medarbejdere. Den nye løsning skulle desuden tage højde for, at virksomhedens svende er på farten det meste af dagen. Efter en gennemgang af VVS-firmaets forretningsgrundlag og behov, foreslog TD-K kommunikationsløsningen MiCloud Telepo, som kan tilpasses både små og store virksomheders behov.

Den færdige løsning hos V. Jørgensen indeholder en blanding af traditionelle IP-bordtelefoner og softphones, hvilket sikrer hurtig behandling af opkald, samt overblik over medarbejdernes opkald- og kalenderstatus. Med løsningen har medarbejderne desuden mulighed for at skifte mellem virksomhedens fastnetnummer og deres mobilnummer, når de ringer ud. 

 

Fleksibel vagtordning sikrer kundeservice udenfor normal åbningstid

Høj kundeservice er et nøgleord hos V. Jørgensen og de tager stort set altid telefonen – også i weekenden. Derfor har TD-K opsat en fleksibel vagtordning, som gør det muligt for virksomheden at skifte nummer alt efter hvem, der skal bemande telefonen uden for normal åbningstid. 

For at sikre en stabil drift på MiCloud Telepo-løsning, er det vigtigt med stabilt og hurtigt internet. Dette var dog ikke nogen udfordring, da V. Jørgensen i forvejen havde lynhurtigt fibernet fra TD-K. Implementering og programmering af MiCloud Telepo-løsningen blev udført af to Mitel systemkonsulenter fra TD-K.


SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIN VIRKSOMHED? RING PÅ TELEFON 7026 6900