Support

Vi tager ansvar – det er også i vores interesse at fejl bliver løst hurtigt og effektivt. Du kan her hos TD-K modtage support på flere måder og vi arbejder hele tiden på, at imødekomme vores kunders behov for support.

Telefon support

Du har mulighed for telefonsupport uanset hvilken service du har købt, men har også muligheden for at ligge en henvendelse i support menuen i venstre side af skærmen.

Indtast dit navn, telefonnummer og hvilket tidsrum du kan træffes, og vores supportere vil tage kontakt.

Du kan få fat i vores support team i vores daglige åbningstid.

Mail support

Du har fri mail support uanset hvilken service du har købt, her kan du enten sende os en e-mail via dit normale e-mail program til support@td-k.dk, eller du kan sende os en hurtig e-mail via vores support menu ude i venstre side.

 

Herunder kan du ydermere finde generelle vejledninger og ofte stillede spørgsmål, foruden at logge ind på dit kontrolpanel og se yderligere hjælp og vejledninger til dine services.

Vi er altid klar til at hjælpe dig.

Hjælp til selvhjælp

Ofte Stillede Spørgsmål

  • Kan jeg selv installere programmer med mere på Citrix? Nej, dette er noget TD-K varetager med mindre du har tilkøbt Administrativ Bruger.
  • Hvordan kan jeg administrere min Exchange konto? Du kan ændre dit password med mere ved at navigere til https://cp.td-k.dk og logge på med din Mailkonto og Password dertil.
  • Hvilken version af Outlook kan jeg benytte med Exchange? Vi benytter os af Exchange Server 2013 hvilket kræver at man minimum har Outlook 2007 eller nyere.
  • Hvor kan jeg downloade Outlook? Outlook klienten kan downloades fra https://cp.td-k.dk/ under Mailboks, det kan dog være nødvendigt at kontakte os først.