Microsoft 365

Alle de bedste Office-apps og cloud-tjenester plus omfattende sikkerhed, som et fast månedligt abonnement inkl. fri support

Hos TD-K har vi stor erfaring med implementering og optimering af Microsoft 365. Vi har især god erfaring med Microsoft 365 Premium og Microsoft 365 E3 og Microsoft 365 E5. Microsoft 365 Premium dækker langt de fleste virksomheders behov, men har I brug for de mere avancerede sikkerhedsfunktioner, der ligger i E3 versionen, så er det naturligvis den, I skal vælge.

Hvad er forskellen?

Microsoft 365 Premium

Premium

Bedst til virksomheder, der har brug for løsninger til sikkert fjernarbejde med alt inkluderet i Business Standard, plus avanceret beskyttelse mod cybertrusler og enhedshåndtering.

Microsoft 365 Premium
Microsoft 365 E3

E3

Microsoft E3 er som udgangspunkt lavet til virksomheder med mere end 300 ansatte. Mindre firmaer kan dog med fordel drage nytte af de udvidede sikkerhedsfunktioner der er i E3.

Microsoft 365 E3
Kompatilitet Microsoft 365 Business Premium

Features Premium vs. E3

Kontakt vores salgsafdeling på telefon 7026 6900 for gode råd og hjælp til, hvad I skal vælge til jeres virksomhed! I kan også sende os en besked nedenfor

 Microsoft 365 funktioner

Office-apps

Få de nyeste funktioner med altid opdaterede versioner af Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint m.fl. til Windows eller Mac, OneNote (funktioner varierer), Access og Publisher (kun til PC).

1 TB lager i skyen

Med 1 TB lagerplads i skyen per bruger, kan I trygt redigere og dele dokumenter, billeder og meget mere.

Mail og kalenderføring

Få adgang til Enterprise software via Outlook, med en 50 GB-indbakke per bruger, og send vedhæftede filer på op til 150 MB.

Chat og onlinemøder

sørg for at alle i teamet er enige om, hvad I fokuserer på med gruppechat, onlinemøder, opkald og større webmøder ​med Microsoft Teams.

Beskyttelse mod avancerede cybertrusler

Beskytter mod malware, vira, phishingforsøg, skadelige links og andre trusler​.

Administrer enheder

Tilføj hurtigt og nemt sikkerhed til mobilenheder, tablets og computere, der opretter forbindelse til virksomhedens forretningsdata.

Maksimer beskyttelsen af virksomhedens data

Kontroller adgangen til følsomme oplysninger ved hjælp af kryptering for at forhindre, at data deles ved et uheld.

Det sikreste Windows nogensinde

Få opdateringsrettigheder til Windows Business eller Windows Enterprise.

Intuitiv brugerflade

Med Windows Virtual Desktop får jeres medarbejdere et Windows fjernskrivebord, som er optimeret til Microsoft 365. Windows Virtual Desktop sætter nye standarder for mobilitet, brugervenlighed og skalerbarhed.

Effektiv dokumenthåndtering

Styrk din virksomheds dokumenthåndtering. SharePoint gør det nemt at dele, administrere, organisere og finde dokumenter og data​.