Hos TD-K har vi stor erfaring med implementering og optimering af Microsoft 365. Vi har især god erfaring med Microsoft 365 Premium og Microsoft 365 E3 og Microsoft 365 E5. Microsoft 365 Premium dækker langt de fleste virksomheders behov, men har I brug for de mere avancerede sikkerhedsfunktioner, der ligger i E3 versionen, så er det naturligvis den, I skal vælge.
Features i Microsoft 365 Premium vs. Microsoft 365 E3
Kontakt vores salgsafdeling på telefon 7026 6900 for gode råd og hjælp til, hvad I skal vælge til jeres virksomhed! I kan også sende os en besked nedenfor
Microsoft 365 funktioner
Office-apps
Få de nyeste funktioner med fuldt installerede og altid opdaterede versioner af Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint m.fl. til Windows eller Mac, OneNote (funktioner varierer) og Access og Publisher (kun til PC).
1 TB lager i skyen per bruger
Med 1 TB lagerplads i skyen per bruger, kan I trygt redigere og dele dokumenter, billeder og meget mere.
Mail og kalenderføring
Få adgang til Enterprise software via Outlook, med en 50 GB-indbakke per bruger, og send vedhæftede filer på op til 150 MB.
Samarbejd med chat og onlinemøder
Sørg for at alle i teamet er enige om, hvad I fokuserer på med gruppechat, onlinemøder, opkald og større webmøder med Microsoft Teams.
Beskyttelse mod avancerede cybertrusler
Beskytter mod malware, vira, phishingforsøg, skadelige links og andre trusler.
Administrer mobilenheder, tablets og computere
Tilføj hurtigt og nemt sikkerhed til mobilenheder, tablets og computere, der opretter forbindelse til virksomhedens forretningsdata.
Maksimer beskyttelsen af virksomhedens data
Kontroller adgangen til følsomme oplysninger ved hjælp af kryptering for at forhindre, at data deles ved et uheld.
Få det sikreste Windows nogensinde
Få opdateringsrettigheder til Windows Business eller Windows Enterprise.
Intuitiv brugerflade med Windows Virtual Desktop til flere brugere
Med Windows Virtual Desktop får jeres medarbejdere et Windows fjernskrivebord, som er optimeret til Microsoft 365. Windows Virtual Desktop sætter nye standarder for mobilitet, brugervenlighed og skalerbarhed.
Effektiv dokumenthåndtering
Styrk din virksomheds dokumenthåndtering. SharePoint gør det nemt at dele, administrere, organisere og finde dokumenter og data.