SUPPORT

Det vi hører, når vi taler med vores kunder er, at vores support er helt i top. Vi ser det som en æressag at sørge for, at vores services fungerer optimalt, og at kunden ikke føler sig overladt til sig selv.

Vi tager ansvar – det er også i vores interesse, at fejl bliver løst hurtigt og effektivt. Du kan hos TD-K modtage support på flere måder, og vi arbejder hele tiden på at imødekomme vores kunders behov for support.

 
telefon support.png

TELEFON SUPPORT

Du har mulighed for telefonisk support i vores daglige åbningstid, uanset hvilken service du har købt.

Ring på telefon 7026 6900 - vi sidder klar til at hjælpe dig. Du har også mulighed for at blive ringet op når det passer dig.

Mail support.png

MAIL SUPPORT

Du har altid mulighed for skriftlig support via mail, uanset hvilken service du har købt.

Send os en mail på support@td-k.dk, så vender vi tilbage. Du kan også sende os en hurtig mail via vores mail formular.

Manualer 

Her har du mulighed for at downloade manualer til vores Mitel telefoner.